Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne taaste- ja vastupidavusrahastu kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 18:09:35 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Ivana Maletići juhtimisel koostatud eriaruanne 13/2024: „Taaste- ja 
vastupidavusrahastu vahendite kasutamine: kavandatust aeglasem edenemine 
tähendab riske meetmete lõpuleviimisel ja seega ka taaste- ja 
vastupidavusrahastu eesmärkide saavutamisel“.

724 miljardi euro suuruse taaste- ja vastupidavusrahastu rakendamise 
esimesel kolmel aastal edenes nii raha väljamaksmine kui ka projektide 
elluviimine kavandatust aeglasemalt. Audiitorite sõnul seadis see ohtu 
rahastule seatud eesmärkide saavutamise, milleks on ELi liikmesriikide 
abistamine COVID-19 pandeemiast taastumisel ja nende vastupidavamaks 
muutmine. Euroopa Komisjoni välja makstud vahendite osakaal küll suureneb, 
kuid liikmesriigid ei pruugi kogu neile eraldatud raha sellegipoolest õigeks 
ajaks (st enne rahastu rakendamise lõppemist 2026. aasta augustis) kätte 
saada ja ära kasutada ning oma kavandatud meetmed ellu viia. Sellisel juhul 
ei saaks nad rahastust ka kavandatud majanduslikku ja sotsiaalset kasu.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-13>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .